Sunday, January 16, 2011

semester baru!!!

Alhamdulillah masih lagi berkesempatan utk meneruskan pengajian ku walaupun ada yang tersangkut kat semester sebelumnya(repeat paper la). Aku tidak pernah merasa sedih (* a'ah tipu la kalau takde sedih langsung) tetapi aku merasa lebih bersemangat utk memperbaiki kelemahan ku kerana aku percaya kepada peluang kedua di dalam hidup.. hurm, buku2 banyak yang dah di beli dan di photostat utk rujukan aku study sem nie nanti.. InsyaAllah aku akan memulakan "study group" bersama member dlm cuti tahun baru cina atau selepas Mid Term nanti. kali ini aku tak nak ada "favourite" subjek je, nanti kantoi macam last sem plak.. aku sekarang nak fokus ngan study jer.. buat masa nie aku memang TAKDE AWEK sebab nak fokus study (* chewah nak tunjuk baik la tadi walhal hakikatnya takde orang nak kat aku!! Ahaks...) tapi takpe, semua tu tak kisah, aku masih lagi ingat niat aku pertama kali masuk UiTM Shah Alam nie coz nak jadi LAWYER terbilang apabila keluar nanti dan menegakkan keadilan yang hampir pupus selama ini. Semoga Allah SWT sentiasa melindungiku di setiap nafasku, hujung rambut hingga hujung ibu jari kaki ku daripada sebarang bentuk Dosa Besar yang boleh mendatangkan kemurkaan Allah dan Junjungan Besar Nabi Muhammmad SAW... Semoga hatiku hanya utk Islam dan keluarga yang tercinta... Ameen, Wallahuallam...

No comments:

Post a Comment