Monday, May 31, 2010

kejadian sewaktu cuti semester...

Alhamdulillah aku akhirnya tiba di Btu pada 25 mei 2010. tetapi pada 26 mei 2010 jam 1.30 petang, datuk aku, Pengiran Haji Awang Hussien bin Hj Awang Ahmad telah kembali kerahmatullah. Aku memang sedih, tetapi bersyukur niat, hajat serta doa ku di makbulkan Allah iaitu andaikata datukku pergi, biarlah aku berada di Bintulu. aku redha kerana aku percaya, Mati itu janji yang pasti. Pada 29-30 mei 2010, aku telah menyertai program Kursus Asas Fasilitator Ideal dinaungi Perkepis cawangan Bintulu. Aku berterima kasih kepada khairul, Fatma dan Zuria kerana telah mengajak aku menyertai program yang hebat dan punyai matlamat suci untuk membantu anak bangsa khususnya di Bintulu. Program ini punyai impian besar yang sungguh murni. Syukurlah, hatiku masih terbuka untuk menyertai prorgam ilmiah dan keagamaan seperti ini. InsyaAllah, aktiviti seterusnya, "Jom Cemerlang SPM" akan diadakan, InsyaAllah kali ini, aku akan cuba terlibat secara aktif dan sepenuhnya..Wallahuallam.

No comments:

Post a Comment