Thursday, May 6, 2010

pantasnya waktu beredar..

Alhamdulillah, aku berjaya menamatkan satu semester yang penuh ranjau di UiTM Shah Alam. Final Exam lepas mmg sukar utk di nilaikan, tp yg penting aku telah berusaha sehabis upayaku. pelbagai masalah, cabaran, dugaan sebenarnya mematangkan aku. Mungkin aku seorang yang emosi sehinggakan apa saja perubahan dalam diri bukanlah benda yang mudah untuk aku terima. Buat pertama kali nya dalam sejarah, aku tidak bergiat aktif dalam apa pun persatuan dan kelab, mungkin kerana kau ingin menjadi seorng pemimpin yang bermula dari bawah, tetapi pada semester depan, aku telah di amanahkan senior aku, untuk membantu "Persatuan Anak Sarawak Semenanjung (PASS)" aku diamanahkan untuk menguruskan PASS di Uitm Shah Alam, sebenarnya aku tidak ingin, tetapi bila difikirkan, apa salahnya membantu sahabat senegeri sendiri dalam menjaga kebajikan sesama kita. aku menerimanya dgn penuh rasa tanggung jawab. InsyaAllah, jika sahabat2 ada cadangan tentang PASS, bolehla berkongsi bersama. mungkin mulai semester hadapan, aku akan bergiat semula dalam aktiviti Universiti kerana aku ingin membantu Agama, Bangsa dan Tanah Airku, jadi aku jadikan ia sebagai langkah permulaan.. Wallahullam.

No comments:

Post a Comment