Sunday, February 27, 2011

Minggu Kritikal!!

Salam sejahtera kepada yg sudi membaca blog aku yg jarang aku update ini. Berbalik kepada topik di atas, minggu ini dan minggu depan aku akan menghadapi seranagn test, quiz, presentation yang bertubi-tubi. Ini boleh buat otak jd penat coz byk sgt membaca dan menghafal.. dah aku pilih jalan ini so jgn merungut Fitri! hurm, sekarang aku dah selalu menghabiskan masa terluang aku utk mengurangkan berat badan dan build muscle sikit.. Alhamdulillah dah hampir sebulan aku ke GYM perubahan aku dah rasai dan lebih bertenaga jugak.. Syukur kepada Allah kerana memberi peluang ini kepadaku. Yalahkan manalah tahu dah akhir zaman nie perlu g perang ke, kalau badan dah FIT dpt gak berjihad.. ahaks.. gurau je.. saja je nak kekalkan kesihatan almaklumla, sekarang bapak ku dah kurang sehat dan menjalani rawatan susulan Kanser Hidung Beliau, jadi aku harus juga menjaga kesihatan utk menggantikan tugas ayah ku nanti sedikit demi sedikit..Semoga Allah izinkan Penyakit ayahku sembuh.. Ameen. Cukupla sekadar kali ini nak citer kat pembaca... Salam sehingga berjumpa lagi... * BTW seorang calon Fav aku, FArid Zuhri menang MPP dan ditabalkan jadi YDP MPP SHAH ALAM 11/12. Semoga Allah merahmati perjuanagn beliau dan kabinet MPP beliau... wallahuallam..

No comments:

Post a Comment