Tuesday, December 15, 2009

hari-hari yang mendatang lebih baik dari sebelumnya...

Sudah agak lama aku tidak menulis di blog ini. Pertamanya kerana laptop ku rosak, selain itu, aku tidak punyai masa terluang untuk "update" blog ini. Syukur ke hadrat Illahi kerana telah mengurniakan aku kejayaan melepasi halangan peperiksaan peringkat diploma yang lepas. Aku berjaya tamat diploma ku. InsyaAllah keputusan kemasukan peringkat ijazah UiTM akan keluar esok hari. Aku mengharapkan Allah mengurniakan aku sekali lagi kegembiraan kepadaku. Semoga apa yang aku inginkan di dalam hidup ini akan dapat dimulakan dengan langkah pertama ku di dalam bidang yang aku ingnkan dari dulu lagi. Setelah aku di duga dengan pelbagai ujian dari-Mu Ya Allah, kurniakanlah bagiku kali ini apa yang aku cita-cita kan selama ini. Aku redha dengan ujian Mu, aku menerimanya dengan hati terbuka walaupun aku hampir gagal menanggung kesedihan itu, jika benar dia milikku, aku akan terus menunggu. Jika dia bukan milikku, kurniakanlah dia lelaki yang jauh lebih baik dari ku.(amin). Yang lalu biarkan berlalu, kini perjuangan baru akan bermula tidak lama lagi. Berikanlah aku kekuatan dan permudahkanlah jalanku agar dapat aku berjuang di jalan-Mu suatu hari nanti. Kurniakanlah hamba-Mu ini umur yang panjang, rezeki yang melimpah serta kekuatan fizikal dan mental agar terus dapat berjuang ke jalan-Mu hingga terputusnya nyawa dari jasad ku ini. Wallahuallam..

3 comments:

  1. yg lalu biarkanlah berlalu :)
    mun ktk apat LAW nk, g kuch lok !
    haha ta enjoy ! :)

    ReplyDelete
  2. abg fit...salam
    semoga berjaya nanti...smoga kuat hadapi semuanya..abg fit hebat:)

    ReplyDelete
  3. erm,sy link blog abgfit kat blog sy tau..tq:)

    ReplyDelete