Wednesday, November 18, 2009

Tentang diri ini.

Saya dilahirkan di Bintulu serta dibesarkan disana. Anak sulung daripada 4 orang adik beradik. Sekarang berumur 21 tahun (2009). Pendidikan tertinggi setakat ini, Diploma Pentadbiran Awam UiTM Sarawak. Merupakan mantan YDP MPP 09/10 UiTM Swk. Punyai cita-cita untuk bergelar Ahli Politik serta Peguam yang berjaya suatu hari nanti. Kalau tak dapat jadi Peguam tu, jadi CEO syarikat or KSU ke, jadi la. :-). Sekarang saya adalah Pengerusi L-Tune Motorclub @ Molotov, juga merupakan ahli PEKIDA Malaysia. InsyaAllah sedang menunggu keputusan untuk meneruskan pengajian di peringkat Ijazah Sarjana Muda tidak lama lagi. Itu je la yang saya nak beritahu setakat ni, nanti saya akan "update" lagi cerita tentang saya. Akhir kata, selamat membaca Blog saya yang tidak seberapa ini. Salam.

No comments:

Post a Comment